Quatre Treballs Finals de Grau emmarcats en el Projecte

Aquest proper mes de juny tindrà lloc a la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia la defensa dels Treballs Finals de Grau dels alumnes de Ciències Polítiques i Gestió Pública. Enguany es presenten quatre treballs realitzats per alumnes de 4t curs que han col·laborat en el projecte Emerging modes of political protest: paths to political inclusion“.

La participació de la Maria Blanco, la Patrícia Rodríguez Busquí, el Martín Madridejos i l’Albert Villcampa s’ha centrat en la lectura i codificació de les notícies que conformen una de les bases de dades del projecte. A partir d’aquí, cadascun d’ells va escollir treballar en un tema diferent, fent ús de les dades dels projecte. El resultat es plasma en aquests quatre pòsters: