Investiga amb Recercaixa!

L’equip de Protesta i Desigualtat participa del programa Investiga amb Recercaixa, una nova activitat que ens portarà a treballar colze amb colze amb alumnes de 5è de primària de dues escoles de la província de Girona: l’Escola Quatre Vents de Blanes i l’Escola Bordils de Bordils.

L’objectiu del programa és apropar la recerca als estudiants de primària i permetre als investigadors difondre la nostra tasca fora de l’àmbit acadèmic. Durant aquest curs, els membres de l’equip acompanyarem els alumnes d’aquests dos centres en l’elaboració d’una recerca vinculada al nostre projecte. La participació política i la desigualtat seran els eixos d’aquests projectes que intentaran donar resposta a la curiositat d’aquests joves investigadors.